dilluns, 2 de desembre del 2013

A la Biblioteca

El dia 27 de novembre vam fer la segona quedada. Vaig anar a buscar la Manal el costat de la seva escola i en aquesta segona trobada no vam fer gaire cosa, ja que el temps no ens ho permetia, per això vam decidir anar a la biblioteca estudiar per l'examen de matemàtiques i fer els deures que tenia. A la biblioteca vam reservar una sala d'estudiar per poder estudiar i parlar amb tranquil·litat.

Quan fèiem un breu descans la Manal m'explicava coses sobre les seves amigues i els jocs que jugava el patí... i jo les meves coses.

En acabar d'estudiar la vaig portar a casa, però al camí vam entrar a una botiga perquè va veure una bicicleta que li va agradar i em va dir que volia tenir una com aquesta. I així va acabar el nostre dia!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada